Høstens bilde

Høstens bilde
Antagelig årets siste sensommerdag

onsdag 8. juni 2011

Helene deler

Heisann!

"Helene deler" handler i første omgang om Helene som om 2 dager flytter inn i splitter ny leilighet midt i Oslo by. Jeg ønsker å få deres innspill på hvordan jeg kan style leiligheten på best mulig måte. Jeg kommer derfor til å legge ut litt bilder av hvordan leiligheten ser ut per dags dato, det vil si uten noenting, siden vi ikke har fått nøklene ennå.

Her er et av bildene jeg tok i april, som viser litt av utsikten vi kommer til å få:


Jeg ønsker å bruke bloggen til litt mer enn bare leiligheten, men fordi jeg vil finne den rette balansen på hva som skal deles vil jeg være litt forsiktig med å legge ut alt for mye i begynnelsen. Det er jo tross alt ikke bare meg dette handler om, men også min utkårede og våre familier.

Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger og skal gjøre mitt aller beste for å svare dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar