Høstens bilde

Høstens bilde
Antagelig årets siste sensommerdag

tirsdag 21. juni 2011

En søt fotobag

Jeg har funnet den perfekte vesken! Og det aller beste? Det er en konkurranse på bloggen til Jorid, Noe på hjertet, hvor man får velge seg ut sin favoritt som premie :)


Hopp over dit og bli med da! Min favoritt er denne
Jeg er nesten sikker på at jeg skal gå for den gule eller den blå (og kanskje den grønne), for denne skal jeg ha selv om jeg ikke vinner konkurransen. Jeg har lovet meg selv at jeg kan bruke litt mer på veske enn vanlig hvis jeg går med på å kaste de 4-5 jeg har nå. Og med en veske som kan justeres etter behov vil jeg ikke trenge noe annet enn den ene vesken. Gjett om min samboer blir fornøyd med å kun forholde seg til 1 veske ;)

Hvilken er din favoritt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar