Høstens bilde

Høstens bilde
Antagelig årets siste sensommerdag

torsdag 16. juni 2011

Mens man venter på internett..

Ja, for man får vel ikke akkurat blogget mye hvis man ikke har internett.

I skrivende øyeblikk brukes et modem, men det har sine begrensninger og jeg lar min nett-gale samboer bruke det mest, snill kjæreste som jeg er tross alt ;)

Montøren skal komme mandag førstkommende og da blir det mer fart på sakene. Da får vi også TV-signaler igjen. Selv om jeg ikke akkurat savner å se på tv-programmer, må jeg si at jeg savner muligheten. Man tvinner litt tomler når man oppdager nøyaktig hvor nettavhengig man har blitt.

Men dagene fylles allikevel med det ene og det andre. I morgen er det lønningspils/sommerfest og helgen skal brukes til å rydde ordentlig inn i skuffer og skap. Det skal bli deilig å bli kvitt de siste to-tre eskene som står på stuegulvet.

Jeg vil gjerne ha tips til spisestue-møblement. Vi skal gå fra bord for fire til bord for seks og jeg er litt usikker på hvilken stil jeg skal gå for. Linker og forslag tas hjertelig imot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar