Høstens bilde

Høstens bilde
Antagelig årets siste sensommerdag

søndag 2. oktober 2011

Sannhetens tale

Jeg kan være veldig vinglete i det jeg gjør. Hobbyer påbegynnes, oppleves ikke som det meste fengende for øyeblikket og legges til side. Blogging var en stund noe som ble oppdatert hyppig, men har blitt noe som det siste året har vært mer mas enn kos. Og da har jeg lagt det til side (med bare et hint av dårlig samvittighet) og heller fokusert på andre ting.

Men så vil man jo gjerne prøve igjen. For jeg leser mange blogger om utallige emner og det er et av mine høydepunkt i løpet av dagen. "Hva skjer i andres liv? Hvem har funnet en utrolig god oppskrift som må prøves ut eller har prøvd noe nytt som kanskje kan være interessant for meg? Kanskje noen har en morsom historie som jeg kan kose meg med." So here we go again. Men jeg skal forsøke hardt i å ikke forvente for mye av meg selv og heller skrive når jeg har overskudd. Jeg tar gjerne imot tips hvis du mener du har funnet den perfekte balansen i en hektisk hverdag!

Det jeg absolutt må bli flinkere til er å kommentere. Altfor ofte sitter jeg igjen med et inntrykk fra en blogg som jeg ikke deler med bloggens forfatter, men jeg sier kanskje noe til kolleger eller samboer. Så hvorfor ikke si noe til bloggens forfatter og på den måten også dele mine meninger og inntrykk med den bloggens lesere? Og når man først har begynt der, hvorfor ikke dele noe av det på min egen blogg?

Jeg ser ikke bort ifra at det kommer flere innlegg i løpet av ganske kort tid. Men jeg garanterer ingenting.

En ny hobby, ved siden av strikking og fotografering, er å lære meg selv HTML. Jeg vil ta det som en utfordring på høyt nivå; dette er noe jeg absolutt ikke kan noen ting om, men som jeg ser kan ha nytteverdi i hverdagen. Om det går bra eller ikke, det får vi se.

See you around!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar